Develi Ticaret Odası Develi Chamber of Commerce
  • Türkçe (TR)
  • English (UK)

Sidebar

  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
    • Tarihçe
    • Odanın Görevleri
    • Eski Yöneticilerimiz
    • Yönetim Kurulu
    • Oda Meclisi
    • Disiplin Kurulu
    • Meslek Komiteleri
      • 1. Meslek Komitesi
      • 2. Meslek Komitesi
      • 3. Meslek Komitesi
      • 4. Meslek Komitesi
      • 5. Meslek Komitesi
      • 6. Meslek Komitesi
      • 7. Meslek Komitesi
    • Oda Logosu
    • Sorularla Develi Ticaret Odası
    • Üyelerimiz
    • Yayınlarımız
      • Faaliyet Raporu
      • Ekonomi Bültenleri
  • Hizmetlerimiz
    • Belgeler
    • Dış Ticaret Belgeleri
    • İş Makinesi Tescili
    • Oda Sicil İşlemleri
    • Raporlar
    • Ticaret Sicili Belgeleri
    • Diğer Hizmetler
    • Dilekçeler ve Formlar
  • Ticaret Sicili İşlemleri
    • Genel Bilgiler
    • MERSİS İşlemleri
    • Anonim Şirket İşlemleri
    • Limited Şirket İşlemleri
    • Kooperatif İşlemleri
    • Gerçek Kişi İşlemleri
    • Diğer İşlemler
    • Mevzuat
    • Dilekçeler ve Formlar
  • Akreditasyon ve KYS
    • Akreditasyon Belge Yönetimi
    • Akreditasyon ve KYS
  • E-Oda
    • Aidat Ödeme
    • Belge İşlemleri
    • E-Belge Doğrulama
    • Üyelik Talep Formu
    • Üye Şikayet Formu
    • Üye Bilgi Güncelleme Formu
    • Üye Memnuniyet Anketi
  • Basında DeveliTO
  • İletişim

1.1 Yönetim ve Oda/Borsa Mevzuatı

Vizyon ve açıkça tanımlanmış Misyon beyanının hazırlandığını...

Misyon ve vizyon oda içerisinde duyurulmuş ve web sitesinde / staretjik planda üyelerine duyurulmuştur.

Son olarak YGG sırasında Kalite Politikaları ile birlikte gözden geçirilmiştir. 29.06.2018 - 2018/1

5174 Sayılı Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği ile Odalar ve Borsalar Kanunu, ilgili tüm yönetmelikler ve tüzüklere uygunluğun sağlandığını, ortaya koyabilmeli

Meclis 14 kişi, 7 adet meslek komitesi bulunmaktadır.

Kurul toplantıları düzenli olarak yapılmakta ve kayıtları tutulmaktadır.

Kurul toplantıları ile ilgili analizler yapılmakta ve her kurul 100% katılım göstermektedir.

Kararların etkinliği ile ilgili 3. Meslek komitesinin taşımacılık ile ilgili çıkardığı kararlar görülmüştür.

2016 -2020 Stratejik planı oluşturulmuştur.

Meclis Kararı: 29.12.2017 Karar No 60 - 2018

tahmini butçe

5. Meslek Komitesi kararı:

25.04.2017 Karar sıra No:48

Müşterek meslek komitesi toplantı yapılmıştır.

5. Meslek Komitesi, toptan perekande faaliyeti sorunları Kararlar elektronik olarak konu ve karar bazlı arşivlenmekte ve geriye dönük ulaşılabilmektedir.

Yönetim Kurulunun stratejik hedefleri belirlediğini, yatırım politikasına karar verdiğini, performans kriterlerini kabul ettiğini, söz konusu politikanın detaylı planlaması ve uygulanması görevini idari kadroya devrettiğini...

Akreditasyon İzleme Kurulu toplantıları düzenli olarak toplanmakta ve 2016 - 2020 YK onayı ile yayınlanmıştır.

Yıllık iş planları ile takibi yapılmaktadır.

Yıllık iş planları Yönetim Kurulu kararı ile yayınlanmaktadır. (Karar no: 246 - 09.02.2018)

2018 yıllık iş planı üzerinden gerçekleşme oranları takip edilebilmekte ve raporlanmaktadır.

2018 Faliyet Takip çizelgesi görülmüştür.

AİK toplantılarına katılım ve kayıtları 2014 dan itibaren düzenli olarak tutulmaktadır.

Yönetim Kurulunun, düzenli faaliyet raporları ve plan ve bütçe tahmin raporları gibi Kurula rapor verme yükümlülüğünü idari kadroya vererek, ölçüm ve faaliyetlerini kontrol ederek, faaliyetlerinden sorumlu tutarak politikaları ve hedeflerin başarılma duru

Akreditasyon İzleme Komitesi - YK Karar No: 2 ile 13.04.2018 tarihinde tekrar oluşturulmuştur.

2014 yılından itibaren tüm AİK kararları görülmektedir.

Gündem toplantı öncesinde üyelere beyan edilmektedir.

Karar içerikleri stratejik plan ve yıllık iş planlarını kapsamaktadır.

Faaliyet Takip çizelgeleri ve hedeflerin durumu, gerçekleştirilen faaliyetler AİK toplantısında görülmüştür.

Süreklilik 2014 yılından itibaren devam etmektedir.

Diğer Makaleler...

  1. Yönetim Kurulu’nun Genel Sekreteri istihdam etmekten ve performans yönetiminden sorumlu olduğunu...
  2. Stratejik hedeflerine ulaşması için yeterli yönetim kontrolleri olduğunu...
  3. Büyüklük ve amaçlarına uygun ve anlaşılır organizasyon yapısına sahip olduğunu...
  4. Yönetim Kurulu toplantılarının yapıldığını ve toplantı tutanaklarının bir dosyada tutulduğunu...
  • id 21:
    • images/develito/kurumlar/kurum_tobb.jpg için küçük görsel oluşturulurken bir sorun çıktı
  • id 22:
    • images/develito/kurumlar/kurum_rekabetkurumu.jpg için küçük görsel oluşturulurken bir sorun çıktı
  • id 23:
    • images/develito/kurumlar/kurum_kosgeb.jpg için küçük görsel oluşturulurken bir sorun çıktı
  • id 24:
    • images/develito/kurumlar/kurum_deik.jpg için küçük görsel oluşturulurken bir sorun çıktı
  • id 25:
    • images/develito/kurumlar/kurum_abigem.jpg için küçük görsel oluşturulurken bir sorun çıktı
  • id 26:
    • images/develito/kurumlar/kurum_kobibilgisitesi.jpg için küçük görsel oluşturulurken bir sorun çıktı
  • id 27:
    • images/develito/kurumlar/kurum_tpe.jpg için küçük görsel oluşturulurken bir sorun çıktı

Ticaret Sicili İşlemleri

  • Genel Bilgiler
  • MERSİS İşlemleri
  • Anonim Şirket İşlemleri
  • Limited Şirket İşlemleri
  • Kooperatif İşlemleri
  • Gerçek Kişi İşlemleri
  • Diğer İşlemler
  • Mevzuat
    • Kanunlar
    • Yönetmelikler
    • Tebliğler
    • Bakanlar Kurulu Kararları
    • Kurul Kararları
  • Dilekçeler ve Formlar
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Ticaret Sicili Duyuruları
  1. Buradasınız:  
  2. Anasayfa
  3. Mevzuat
  4. Türkçe (TR)
  5. Akreditasyon
  6. 1. Temel Yeterlilikler
  7. 1.1 Yönetim ve Oda/Borsa Mevzuatı
 
 
  • Türkiye Fuar Rehberi
  • Türkiye'den İşbirliği Teklifleri
  • Yurtdışı İşbirliği Teklifleri
  • Ticaret Sicili Gazetesi İlan Sorgulama
  • Ticaret Sicili Gazetesi Unvan Sorgulama
  • Sanayi Veritabanı
  • TOBB TV
  • TOBB Fotoğraf Galerisi
  • UMEM Beceri '10
  • TOBB İşbirliği Olanakları Sistemi
26289380
Bugün
Dün
Bu Hafta
Geçen Hafta
Bu Ay
Geçen Ay
Tüm Zamanlar
468
4037
14900
26257662
83399
161436
26289380
IP Numaranız:: 10.10.40.91
23-08-2025 04:55
Visitors Counter